modell för en dag?

Idag har jag varit på något som kallas för modell för en dag.
Det började jättebra. Fina lokaler och trevlig personal som tog emot. Blev sminkad, fixad i håret och sedan fick man vänta i ett fint rum med vita skinnsoffor, saft, kakor och godis.
Sedan kom fotografen och hämtade mig.
Jag förklarade att jag ville ha bilder på mig och magen och det verkade göra henne nervös.
Det gick snabbt, tre ombyten och hon körde väldigt mycket ena axeln fram, luta framåt och titta åt sidan. Inte min grej. Hon var rätt stressad och jag log inte på många bilder, de fotade dessutom en annan tjej samtidigt så vi gick nästan på varandra.
Sedan var vi klara och jag fick gå in i ett rum och titta på bilderna.
Var halvnöjd med bilderna men framförallt för det priset som jag fick betala. Vill inte lägga ut en massa pengar på bilder som man bara tycker är sådär. Det blev två stycken och jag måste erkänna att jag är lite besviken.
Men, allt som allt var upplevelsen rolig och de två bilderna jag valde kommer nog vara väldigt roliga att ha kvar.
Imorgon kan det hända att dessa bilder kommer upp, ikväll får ni nöja er med bild av mig, i myskläder och med allt smink bortvättat.
David och Oliver är ute på fiskeäventyr och jag som alltid tjatar om att det vore så skönt med en kväll för mig själv saknar dem redan....
Hoppas ni har en fin kväll!!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

oavsett smink och fin frisyr är du i alla fall den vackraste lilla mamma jag sett. kramis

2011-08-17 @ 22:16:34
Postat av: Liw- mamma till Mait och Alma

Du är så vacker! Och så gravid. Verkligen inte lång tid kvar nu.



Stor kram!

2011-08-18 @ 09:28:17
URL: http://Liwetochvardagen.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0