Min helg i bilder

I lördags var det meningen att mannen i mitt liv skulle åka till LA med jobbet. Han åkte hemifrån vid halv sju så döm om min förvåning när han var hemma vid halv tio igen!
Han kom inte med flyget! Resebolaget hade skrivit hans initialer istället för hela namn och då godkändes inte biljetten. Heltokigt men han fick en ny biljett istället och vi fick en extra mysig dag med varann :-)
Ute och gå med Oliver, det tar tid men Oliver älskar det.
På kvällen var det middag med några fina arbetskollegor:
Det serverades sushi och choklad-cheesecake och blev en mycket trevlig kväll.
I morses vinkade vi av David och denna gång kom han med flyget. Kändes väldigt tomt här hemma men sedan kom Paola, Camilla och Joyce med Liam och Nellie och vi åt morotstårta, eftersom Joyce fyllt år, och sedan begav vi oss till en 4H -gård som ligger nära oss. Jättemysig gård och Oliver älskade det och var superglad!
Nu är det dags att krypa i säng snart, det är ju måndag imorgon och jag ska lämna på dagis.
Men först ska jag nog ta lite morotskaka, det är jag värd!
Och David älskling när du läser detta, vi saknar dig och älskar dig!!
Kom hem snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0