Helt omöjligt

Efter en vecka med jobb och en massa värk i kroppen har jag nu bestämt att bara vila ikväll.
Det är svårt. Hela kroppen spritter liksom efter att få sätta en surdeg, greja med fotoalbum eller städa och plocka.
Men nej. Idag är det VILA!!
Försöker kolla på idol men det går liksom inte att titta på idol själv. Jag tappar intresset efter två sekunder. Vill gärna titta så jag kan vara med hela svenska folket och diskutera och tycka men det går inte.
Så nu ger jag upp och tar fram min dvd med Vänner favoriter, ett glas rött och lite chips. Bara David som fattas. Saknar dig här hemma älskling! Sluta jobba och kom hem!

Trevligt fredagsmys på er alla!!

Kommentarer
Postat av: mamma yvonne

hej svejs i kantarellskogen. Ja det blev några till i torsdags ute i Ekeskog.Gud så härligt att ni fått ordning på Lillgubben. klart att han är gladare nu när han vilar ordentligt.Min fredag var just som din fast jag kunde hojta på H. Iampus när det var något på Idol..Ikväll är jag helt solo då brollan din är på kusten för uppstart med Rent-gänget och mannen spelar Fame. kram modern

2010-09-25 @ 17:06:50
Postat av: Anonym

2010-09-25 @ 17:08:19
Postat av: Anonym

2010-09-25 @ 17:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0