Måndag hela veckan?



Nääääää, inte måndag hela veckan, även om min måndag varit bra. Helgen har varit lugn. I fredags var det mammaträff och Oliver lekte med Astrid och Viktor som en tokig. Skönt för oss mammor som kunde umgås samtidigt som barnen hade roligt. I lördags var jag och Oliver hemma hos Maria Pz och barnen. Oliver var även här hel-lycklig över att få se de stora barnen, han bara tittade med stora ögon och kröp efter dem. Även söndagen blev lugn med en inställd fikaträff. Jag fick äta min äppelpaj som jag bakat helt själv.....(Nej jag åt inte upp hela pajen såklart) Idag har det varit babyrytmik med sång och dans och sedan var vi hemma hos Malin och Viktor och lekte. Nu på eftermiddagen har jag gjort räkningar, fått mat hemlevererad, tvättat sängkläder, ringt samtal, lagat mat till mig och Oliver och varit allmänt duktig. Skönt! Så duktig att det nu är dags för lite yoga, dusch och topmodel innan sängen kallar. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0