Hemma.

Nu är vi hemma från en härlig helg i Valje!
Oliver har lekt med farmor, farfar, fastrarna, hundarna och även träffat sin gammelmormor, gammelmorfar, gammelfarfar och favvo-Marianne. Vi vuxna hann också med lite kvalitetstid med promenader, fisketurer, god mat, vin och bubbelbad. Dock var Oliver vaken och ledsen av okänd anleding natten till söndag så vi var VÄLDIGT trötta jag, David och Ollie när vi åkte hem. Oliver somnade 5 min innan vi landade med flyget, sov hela vägen hem, fick lite välling och sov sedan gott.
Jag och David åt kvällsmat och sedan var vi så trötta att vi slog rekord på att lägga oss tidigt. Tjugo i tio släcktes lampan i Stubbergaardska hemmet igår!! Rekord. Men det behövdes då Ollie-Bollie vaknade sedan på natten och var ledsen igen.

Idag har vi varit och sjungit med massa andra barn och sedan tittade vi förbi Moa på lite fika. Oliver flirtade en hel massa med henne. Sedan åkte vi till Järva närsjukhus och kollade Ollies öron men det var inget fel på dem. När jag tittade närmare hemma tyckte jag att hans tand spruckit fram lite så det kan ju vara det. Vi får väl se hur det går i natt. Jobbigt när vi hade en så bra sova hela natten rutin. Det är så vackert ute nu, jag gillar hösten!!


Roligt att titta på löven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0