Morrn

Ny dag, nya möjligheter. Finns inga problem, bara lösningar. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Detta är fraser man hör ofta. Så sanna och ändå blir jag bara arg när jag hör dem. Kanske för att dessa "sanningar" alltid levereras av ngn som antingen inte alls är i samma situation själv precis då eller för att de levereras genom ett krampaktigt leende mellan sammanbitna tänder vilket visar att personen inte alls tycker det egentligen. Kalla mig cynisk men då föredrar jag faktiskt en kram eller ngn som skriker Bit ihop och kom igen då! (ev skulle jag också gilla de där personerna från tvreklamen som sjunger " don't you worry about a thing" men det händer ju inte allt för ofta :-) Ha en härlig dag mina vänner önskar hon den där cyniska :-)

Kommentarer
Postat av: lucke

Godmorgon! Vad händer idag :P

2010-11-03 @ 08:06:10
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Kan bara nicka instämmande och skicka en cyberkram.

2010-11-03 @ 20:05:46
URL: http://Liwetochvardagen.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0