Söndag

Oj, vad mycket jag har att skriva om helt plötsligt!!

Idag på morgonen fick jag ett mess från Maria där hon skrev att hon fått okej av killen sin att pussa på Oliver! Tur det, för så här mysigt hade de det igår!!



Idag på morgonen har Oliver varit en riktig gullunge!! Han sov till tio (tack för det!) och sedan har han idag både hunnit upptäcka sig själv i spegeln, (höll på att skratta ihjäl mig) han skrattade och höll på mot sin egen spegelbild och tyckte han hittat en jätterolig kompis :-)
Sedan lyckades han (med lite hjälp från mig) att greppa sin lila elefantskallra. Oj, vilka framsteg!! Nu är man en stolt, glad och utvilad mamma!!


Nu ska vi laga brunch och väcka mannen i huset för lite söndagsaktivitet, har ju lite flyttlådor att packa.......!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0