Oliver tre månader igår!!

Mamma och pappa firade med glassdrink!!
Oliver firade med att efter en underbar förmiddag vara ledsen större delen av kvällen stackars liten.... Det ledsna har fortsatt idag så det blir nog inte vidare mycket mer skrivet än det här idag. Håll till godo med en bild av vår underbare lill-kille, nog har han växt alltid :-)

  

Oliver 3 dagar                Oliver 3 månader

Jag och David har haft de tre mest intensiva månaderna i våra liv men åh så underbara!! Ingenting annat betyder något för nån av oss när vi ser på vår lille pojk och han fyrar av ett stort leende!! Vi är äntligen en familj, vi tre! Den bästa familjen! David och Oliver, jag älskar er!!
Ser fram emot alla dagarna i resten av våra liv!!

Kommentarer
Postat av: Faster Diane

Hej Yoyo! Nu har jag äntligen hittat din blogg. Så nu kan jag följa min älsklings grabb varje dag. Längtar tills ni kommer och hälsar på. Saknar er, krama David och Oliver från mig. Love you!

2010-03-12 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0