Idag är en bra dag. På bussen var en ann...

Idag är en bra dag. På bussen var en annan mamma lite beundrande av min nya vagn, den var så smidig :-) sedan sa snälla mamma-kompisen Malin att jag hade fina byxor. -haa, de är sådana där leggings som är så modernt nu, bräkte jag ur mig. Inte van vid komplimanger :-) När jag väntade på pendeltåget kom en flicksnärta i 20-års åldern och frågade var jag köpt mina skor för de var så snygga! Hot mama is back!!!! ;-) Hmmm, var nog mest tur! Nu ska jag iaf gå och njuta av denna komplimangernas dag i mina gamla mysbyxor och tröja med bebiskräk. Kanske ska byta tröja, om jag orkar. Men går jag in i sovrummet somnar jag. Fast det gör inget för det är inget Greys anatomi idag. Men jag måste dricka lite te... Eller sova? Ska fundera lite i fåtöljen... :-) trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0