Dagen idag.....

Idag har jag och Oliver varit ute nästan hela dagen.

Vi började morgonen, hela familjen, med att åka till Hägersten och titta på en vagn, visst älskar vi vår rejäla Emmaljunga men i Stockholm, med all kollektiv trafik vi åker och alla affärer vi går i , behöver vi en smidigare vagn. Den vi tittade på var dock inget att ha så vi letar vidare.
Vet ni ngn som vill bli av med sin smidiga vagn med sitt och liggdel och svängbara hjul för ett hyfsat pris so, let me know?!

Sedan åkte David till jobbet och jag och Oliver åkte ut till Babyland i Barkarby. Där hämtade vi hans mobil han har över sängen som varit på lagning. Sedan var vi på Lindex där två små bodies och ett par mjukisbbyxor till Ollie bara råkade köpas....

Efter en lång fika på Waynes inne på plantagen, med amning och blöjbyte, var det dags att ta sig hem. Måste verkligen rekommendera Waynes inne på Plantagen. Mysig miljö, gott fika och lugnt och skönt, iaf om man är där på dagen.

Näpp, nu är det dags för desperate housewifes och cougartown, dags att se om det är ngt bra!! Ska nog fika lite också......

Kommentarer
Postat av: Sara

Om jag vore du skulle jag leta UJ... Inga små framhjul.

Har ju avverkat både emmaljunga,Quinny freestyle Phil&Ted och Bugaboo... Och köpte en nu quinny för den var överlägset bäst! Finns med liggkorg, vändbar sittdel. Och jag köpte min ny (enbart sitt) för 2000 från tyskland!

2010-03-03 @ 14:34:01
URL: http://lillamimsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0