Solsting!

Idag har vi varit med Malin-mammorna och fikat och promenerat. Oliver var på gott humör men när vi kom hem blev det andra bullar!
Han ville inte äta, inte sova, inte leka, så tillslut, efter en halvtimmes vrålande, fick han somna redan halv sju. Han ville inte ens äta sin gröt bara vrålade med ögonen stängda och höll på att somna skrikandes så det fanns liksom inget annat att göra än att stoppa den bestämda lille mannen i säng :-)
Nu sitter jag här alldeles utmattad och tror att det blir sängen snart. Glammigt värre va? ;-)
Men det är mitt liv nu och jag vill inte byta bort det för något!!
Skulle jag ngnsin tveka behöver jag bara smyga in i sovrummet och titta på Oliver som ligger på rygg på tvären i sin säng i bara blöjan och sover djuuuupt.
På fredags börjar semestern och det ska bli så hääärligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0