Solig morgon...

Oliver sover sin förmiddagslur och jag borde göra en massa saker men orkar inte riktigt. Så jag hamnade här :-)
Det är strålande väder ute så när min lille son vaknar ska vi nog ge oss ut en sväng. Man KAN inte vara inne i detta väder!
Ikväll blir det picknick, skönt, om Oliver godkänner alltså. Ni vet, som jag sa innan, mitt barn ska följa mig, jag ska ta med mitt barn på det mesta, mitt barn ska bli socialt osv. Visst, tjena!! Ditt barn bestämmer över dig!! Jag menar, visst kan man vara på picknicken men om han inte vill och gallskriker så vill nog både jag och de andra gästerna att jag går. Det är grejen med småbarn så jag klagar inte men kom aldrig och säg att barnet bara följer med för det funkar bara till en viss gräns :-)



Min underbara, mycket bestämda, son i ett kodak-moment!


Kommentarer
Postat av: Liw

TACK! :-)

Visst är det lite läskigt, har ofta drömt om folk vars bloggar jag läser..

kram

2010-06-29 @ 22:32:13
URL: http://www.liwetochvardagen.se
Postat av: mamma yvonne

Vilken vansinnigt söt liten barnbarnspojke jag har.

Längtar till lördag då vi ses igen. kram till er från mor mor

2010-06-30 @ 13:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0