Idag har.....

Jag och Oliver haft en riktigt bra dag tycker jag. Han vaknade supertidigt när David skulle till jobbet och vägrade somna om så det var bara att gå upp. Men en halvtimme efter att David gått somnade han om igen på min arm och vi sov i två timmar till.
Sedan var vi iväg på ett möte, i tid och allt. Det var bara en kort bit dit och eftersom jag hade för mig att de inte hade ngn hiss hade jag Oliver i bärsjalen och sedan Davids stora Peak-dunjacka runt om oss. Jösses, såg ut som en Michelingubbe! Men Oliver hade det varmt och skönt iaf och det var ju huvudsaken. :-)

Jag har också hunnit laga middag men som vanligt har vår son ett sjätte sinne när det gäller mat (undra hur det kan komma sig ;-) och så fort jag ska till och äta så vaknar han så jag får äta med honom i famnen, inte så lätt kan jag meddela....

Kompis M har varit här en sväng på fika också, hon har haft inbrott. Läskigt för hon bor i ett område liknande vårt och det är massa inbrott här nu. 8 per dag!! Inte så lite och nu när de ger sig in i lägenheter med! Men, de är ute efter smycken och kontanter och vi har inte så mycket av det hemma. Mina dyra smycken blev stulna vid mitt förra inbrott förutom min vigselring och den har jag ju på mig jämt! Men inbrott är väldigt obehagligt, sist sov jag med en försvarsspray brevid sängen i flera månader efter.....

Hoppas ni haft en bra dag!!



Påbyltad :-)

Kommentarer
Postat av: Fru Lillstrumpa

Hej tjejen!



Jag tittar in här ibland och läser om hur ni har det ;-)! En fråga, hur funkar det med bärsjalen när ni är ute och gör saker? Vi har också bärsjal till snorpan, men den ger ju inget stöd för huvudet så man får ju hålla i nacken hela tiden?? Eller hur gör ni? Vore ju smidigt att ha den och kunna använda båda händerna!



/Fru Lillstrumpa

2010-01-12 @ 14:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0