GOTT NYTT ÅR!!

Efter en inte så vidare bra början på år 2009, blev året bara bättre och bättre.
Januari var en tuff månad med sjukdom och annat.
I februari flyttade vi äntligen ifrån vår lilla etta i Jakan till en tvåa i Spånga och firade Svåger och svägerskans 30-årsdag.
I mars blev jag gravid.
April och maj passerade snabbt och i slutet av maj, början på juni, började vi gå ut med graviditeten.
I juni tog vår Moa studenten.
I juli firade vi vår bröllopsdag och hade semester
I augusti fortsatte vi semestern som sedan gick över till sjukskrivning för min del. Denise hade sin fest i Valje.
September var min födelsedag, Mitchies 30-årsdag och vi hade även kombinerad kräftskiva och inflyttningsfest.
Oktober och november fylldes av läkarbesök och försök till att vila.
Sedan kom december och det bästa som hänt mig och David någonsin. Oliver!!
Jag och David har bildat vår egna lilla familj och är otroligt lyckliga över att ha varandra och Oliver!
Nyårsafton spenderades i lugn och ro, bara vi tre.
På dagen var vi ute på en lång, kall vinterpromenad, kom hem och drack varm choklad till Sound of Music.
Sedan var det trerätters-middag som David lagade.
Ostron, pilgrimsmusslor och hummer till förätt.
Oxfile, hasselbackspotatis och grönpepparsås till varmrätt.
Och creme brulee med mango och apelsin till efterätt.
Hoppas ni alla haft ett fint nyår!!
Ha ett härligt 2010!!
pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0