Nu fungerar datorn!!

Nu har jag inte skrivit på länge men har goda nyheter. Vi har nu en ny dator så nu ska det bli ordning på bloggande och bilder!! Vi börjar med en bild på vår lille fining:

På nyårsdagen kom  Davids föräldrar, Christer och Sonja och vi har haft det så trevligt här med goda middagar och mycket barnbarnsmys.
Dessutom har jag och David fått en massa hjälp med att storhandla och köpa grejer så datorn ska fungera, vi har köpt webcamera, skrivare, en micro och mixer i chilirött från OBH Nordica, grymt snygg serie!! Vi har också shoppat loss på Babyland.
Christer och Sonja köpte en mobil att hänga över sängen, deluxe!! Den spelar antingen klassisk musik, hjärtljud eller naturljud, har ett bildspel i taket och små djur som snurrar, kommer bli perfekt för Oliver att ligga och titta på när han börjar sova i sin egen säng.
Jo, jag vet att barnen ska sova i sin egen säng och att det är större risker med att ha dem i sängen men att lägga en nyfödd liten och frusen bebis själv i en stor stor säng och inte kunna höra honom ordentligt det gick inte!! NU sover han med egen täcke och egen kudde mellan mig och David och så får det vara än så länge. När vi får in lite mer rutiner ska jag börja lägga honom i sängen.
Jag köpte också en elektrisk amningspump eftersom vi var tvungna att lämna tillbaka vår till sjukhuset och sedan köpte jag en bärsjal. Den var dyr men vi har provat den 3 gr och Oliver verkar gilla den skarpt!!
Ikväll är christer och Sonja på Riverdance, David har jobbat på dagen idag men är nu hemma här och lagar gulasch och jag ska passa på att ta en lång skön dusch. -19 grader, imorgon ska jag inte gå ut!! De som vill hälsa på får komma till oss helt enkelt :-)

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0