Den senaste tiden...

Har det varit full fart.
Samma dag som Svärföräldrarna åkte så kom först Sara och hälsade på. Vi åt lunch (nej jag lagade inte, David hade gjort en stor gryta gulasch kvällen innan) och hon gosade med Oliver. Han gillade henne verkligen, han skrattade jättemycket när han var hos henne. :-)
Sedan kom en stolt morfar och träffade sitt barnbarn första gången. Vi åt middag (Gulasch igen, tur att den var så god :-) och fikade.

I torsdags var det besök på bvc och Oliver väger nu 3360 g och är 50,5 cm lång. Han har nu vuxit ur sina första kläder och är nästan lika stor som en nyfödd bebis.

I torsdags firade vi också att Oliver är en månad gammal. På väg hem från bvc köpte jag en tårta och sedan kom Sara, Henke, Alma och Elsa och fikade.

Elsa presenterades för sin blivande make. Hon var dock mest intresserad av att dra i hans fötter så om det var kärlek vid första ögonkastet, det vet jag inte.... :-)

Sedan kom morfar på besök igen och vi tog fina bilder på Oliver med pappas superduperkamera.......



Igår var vi på stan och shoppade med pappa och sedan åkte jag och Oliver hem och vilade oss....

Ikväll ska jag försöka mig på att tvätta, får se vad Oliver gillar det.
Nu börjar han vakna i vagnen den lille och det är bra för jag håller på att sprängas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0