Dagarna rullar på..

....i snabb takt. I tisdags kom Paola, Joýce och Cammi och hälsade på Oliver (inte mig, jag är inte intressant längre :-) Vi fikade och flamsade som vanligt och Oliver trivdes jättebra med dem SÅ KLART!!



Oliver med tia Poli och Joyce



Oliver med min Guddotter Cammi

I onsdags var det upp tidigt och in till stan för en dejt med min fantastiska frisör!! Oliver sov under hela färgningen och sedan vaknade han och låg i mitt knä och tittade storögt på allt hår som virvlade runt omkring honom :-)
Sedan uträttade jag några ärenden och powerwalkade i snömodd hela vägen från stan till Davids jobb. Där stannade vi och åt, stor fördel när mannen jobbar på restaurang :-)

Idag var jag hemma hos annan mamma, Malin och hennes dotter Astrid. Sedan var det ett långt trixande med upp och ner i hissar, snömodd och vagn. Nu är vi hemma och tar det lugnt, väntar på att David kommer hem. Då ska vi äta och sedan ska jag få ta ett långt bad, gud vad skönt det ska bli. Lite egen tid... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0