Åh du fantastiska man....

Min underbare käre make kom hem igår och tog mitt-inatten-matningen. Jag fick sova mellan ett och sju inatt. Och sedan vaknade Oliver då behövde jag bara mata och byta på honom så somnade vi om och vaknade halv tolv. Så här mycket har jag inte sovit sedan Oliver föddes. Härligt, min förkylning är nästan helt borta!!

Idag har David varit ledig hela dagen och vi har bara tagit det lugnt, ätit pannkakor, tagit en långpromenad och nu står David och förbereder middagen. Stek, det doftar himmelskt i hela lägenheten.....

Så, det står myskväll på schemat ikväll!

Ps. Det gick alldeles utmärkt att tvätta igår tack vare den mycket fiffiga uppfinningen bärsjalen som verkar ha tagit plats som en favorit hos både mig och Oliver!

Hoppas ni får en lika mysig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0