Tack och lov...

....Så verkar alla släktingar och vänner till mina vänner klarat sig i Chile men mina tankar är ändå med alla där idag.

Vad vi har gjort idag? Idag har vi :
tvättat, tyvärr var torktumlaren trasig så all tvätt hänger nu på tork i lägenheten.
Jag och Oliver har varit och handlat inför veckan och jag har fått min dagliga dos av styrke, balans och konditionsträning när jag gått med vagnen i snömodden.
Vi har försökt sätta ett datum för namngivningen av Oliver men det är inte helt lätt, tur att han redan fått namnet inskickat till skatteverket iaf :-)
Betalt räkningar (Jag avskyr att betala räkningar)
David har varit sjuk hela dagen, med snuva, halsont och feber.
Rensat garderoben.

Sedan har vi också gjort roliga saker:
Ätit fattiga riddare,
kollat på två avsnitt av solsidan, det klart roligaste programmet som går på tv nu,
ätit god middag
och myst med Oliver så klart.

Vad vi inte gjort som vi borde ha gjort är att packa. Vi flyttar om två veckor och har ännu inte packat en enda kartong!!

Men men, ny vecka, nya tag!! Och imorrn är det mammaträff med Spånga-gänget!!

Trevlig vecka på er allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0