Träning

Igår morses hade jag en vän över på massage kl nio och sedan sov Oliver inne hos David så jag hann med både lite yogaträning och en god kopp te i all enkelhet innan det var dags för lunch med mammavännerna.

Åh vad skönt det var att yoga lite!
Börjar så smått nu men får ta bort många asanas då mina foglossningar ännu inte är bra. Men, tar små steg framåt när det gäller träning. Sakta men säkert.
Var så skönt att göra som jag gjorde förr för att må bra. Minns tillbaka till den tid då yogan fanns i mitt liv varje dag, då jag drack grönt te, masserade, masserades och tog hand om mig själv. Sedan kom graviditeten då jag knappt kunde röra mig och därför lade ner allt vad hälsa hette i stort sett och sedan har jag fokuserat allt på min lille bebis och glömt bort min egen kropp.
Nu är det dags att börja ta hand om mig själv igen. Se till att min kropp och själ mår bra så jag kan se till att Oliver och David mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0