Sköna söndag

Efter en natt av sparkar, slag riktade mot mitt ansikte, skrik och bök vaknade jag upp och gav Oliver till pappa Dave för att åtminstone få lite sömn. Det ångrade jag inte. När jag vaknade igen doftade av kaffe och David gjorde omelett till brunch. Mycket trevligt. Sedan fick Oliver en gnällattack så det blev snabbt ner i vagnen för honom, ja så snabbt att när vi kom ut och jag hunnit gå ett kvarter inser att jag: 1. Inte hunnit kissa. 2: Fortfarande har mjukisbyxor. 3. Har glasögon och fett hår. Snacka om att Vilda bebin vår går före allt!! :-)
Igår kväll hade vi middag här för Moa och Fhillip och Hanna och Christoffer. Mycket trevligt tillställning som blev väldigt lyckad!
Åh vad jag gillar söndagar!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0