Jag är såååå trött...

Men ändå känner jag mig väldigt glad. Anledningen till min trötthet och dåliga uppdatering på bloggen är den stora namngivningen. Verkar inte så jobbigt tänker ni men, planera inför att flyga en timme med bebis, kasta om planer till åka bil åtta timmar med bebis, packa allt, packa upp allt, sova på nytt ställe, mata på nytt ställe, träffa alla 45 st i nära släkten och hinna med att prata med alla underbara som kom, se till att alla får hålla bebis lika mycket så det blir rättvist, trött bebis, åka åtta timmar hem, gör att man är lite utmattad. 
En underbart rolig helg som jag är så nöjd med!! Oliver skötte sig jättebra.
Igår när vi kom hem började han le redan i hissen och sedan var han ett enda stort smajl när vi kom hem, han kände att han var hemma igen.
Idag har jag och Oliver varit på möte på jobbet och diskuterat framtiden med min chef. Eller jag har diskuterat, Oliver sov mest. Blev jätteglatt överraskad eftersom min chefs planer om framtiden stämde överens med mina drömmar och nu ska drömmarna förhoppningsvis bli verklighet, känner mig jätteglad och motiverad!!

Bilder från namngivningen kommer inom kort......

Nu ska jag gå och nattmata min lilla unge så vi får sova sen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0