Snabbis

Skriver lite snabbt nu eftersom tiden flög iväg igår och jag inte hann skriva något.
Igår hade jag kompis Frida här på frukost och vi satt här hemma och mumsade nybakade scones, kaffe och så klart, som vi alltid gör, pratade, pratade, pratade :-)
Sedan var det dags för pyssel och lite vila innan det var dags att ge sig in till stan och fira Kenny Andersson som fyllde 50 år!! Grattis Kenny!!
Vi var och åt på ett ställe på Kungsholmen och sedan åt vi tårta hemma hos Andersson/Borg och vi var inte hemma förrens kl två!! Tur att vi tog taxi hem, annars hade det aldrig gått!!
Fick lite panik igår när jag skulle åka, tänk om bebisen får för sig att komma ut under kvällen, vad gör jag? Kan ju inte ha med mig en bbväska jämt!! Tillslut slet jag med mig mitt leg och telnr till förlossningen, det fick räcka. Men tänk, jag behövde det ju inte. Vilda bebin häll sig kvar trots mycket (!!) förvärkar.
Hon/han var dock väldigt pigg hela kvällen och magen buktade ut åt alla håll, speciellt under allsången hemma hos Kenny och Maria, då var det party i magen!! Bra att hon/han vänjer sig vid BRA musik!!
Nu ska jag gå och väcka maken som sover ut efter en hård arbetsvecka för nu kommer snart svägerskan Denise hit!! Jippee, ska bli så kul!!
Trevlig helg på er mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0