Myshelg

I fredags åkte vi hem till mamma. Så mysigt att komma hem lite grann. Har inte gjort mycket annat denna helg än att ätit, vilat, umgåtts och putat med magen :-) Magen har växt mycket på sistone och nu känner jag mig verkligen höggravid. Händerna börjar svullna (så ser ni mig utan vigselring så är det därför ;-) och jag kan inte sitta still längre än tio minuter utan att få ont ngnstans.

I lördags var vi och kollade på Grease som Skövde Operett sällskap sätter upp och där min lillebror är med och spelar. Han är riktigt bra och jag är så stolt över honom!!

I söndags åkte vi direkt från centralen ut till Upplands Väsby för födelsedagsmiddag hos kompis Johanna. Libanesiskt som avslutades med råbiff (Nej, inte för mig) kl tio på kvällen. Sedan var det dags att dra sig hem, jag var helt slut.

Hela helgen när jag gått förbi en spegel har jag hoppat till och undrat vem det är innan jag fattar att den där stora magen tillhör mig!! Höggravid alltså. Och 6 veckor kvar!!
Idag har jag haft en liten fot som sticker ut på vänster sida av magen, hela dan. Kommer få ett blåmärke där snart om h*n inte flyttar lite på sig. Alla klagar över revbenssparkar men jag får sidosparkar jag :-)

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0