Barnmorskebesök

Idag var vi hos bm igen. Full kaos med folk som hade fel tider och barn som skulle vaccineras. En liten kille var helt förstörd och grät som en galning och fick jagas av sina föräldrar. Mina hormoner löpte amok så klart och jag både skrattade och grät för jag tyckte så synd om honom och kunde inte kontrollera mig. Jag är inte klok!!
David var med och när min bm insåg att han inte tagit influensavaccinet gav hon honom det på en gång, vilken service :-)
Vi lyssnade på hjärtljud och bebis hade växt enligt hennes mått med så det var skönt. Sedan fick vi lite journaler eftersom vi åker hem till mina föräldrar i helgen och om ngt skulle hända är det viktigt att allla papper är med. Men min läkare på specen lovade att vilda bebin inte skulle komma förren vi träffar henne igen och det är nästa vecka så jag är inte särskilt orolig.
Ska bli härligt att komma hem till mamma och bli lite ompysslad och se söta lillebror spela teater!

Hoppas ni alla får en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0