Aktiv dag....

Allvarligt, vad är det för fel på folk!! Om man är höggravid och går på en fullsatt buss, borde inte någon erbjuda sin plats då? Jag hade gjort det!! Och det värsta är de som sneglar på en och vet att de borde men sedan viker undan blicken och struntar i det!! Gillar inte!!
Annars har helgen varit väldigt lugn, bara legat i soffan. Så skönt så.
Idag har jag lunchat med kompis K och sedan bar det av till H&M där en kompis till mig jobbar. Skrev en lista på lite grejer som hon ska handla till mig på sin personalrabatt. Det blev mycket. Både bebiskläder och amningströja och bh:ar och lite annat. Men det behövdes, har inte köpt några kläder till vilda bebin än så det känns jättekul!!
Dessutom var jag förbi en tjejkompis och hämtade senaste säsongen av Lost så nu är det filmkvällar som gäller för mig och David!! Älskar dvdboxar!!
Ett stort grattis till lillebrorsan som fyller år idag, hipp hipp hurra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha, trodde man var tvungen att gå på någoit speciellt, hehe

2009-11-24 @ 12:04:29
URL: http://inutimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0