3D

Igår var vi på Karolinska igen. Allt såg bra ut, bebin växer sakta men säkert.
På ultraljudet fick vi se vår bebis i 3d. Vi såg alltså hur hon/han ser ut!! Det var så häftigt!! Både jag och David blev alldeles rörda, vår lilla bebis låg där , med ett perfekt litet ansikte, en miniversion av David!!
Först då fattade jag att det verkligen är en liten bebis som ligger där inne, och att den snart kommer ut!!
Efter alla möten på Karolinska åkte vi till Länsförsäkringar och gjorde färdigt det sista med dem och sedan hem. Fick kraftiga förvärkar (Normalt att ha nu tydligen) och magen var som en enda stor sammandragning hela kvällen. David fick laga middag åt mig och jag låg i soffan helt utslagen hela kvällen.
Idag är jag krasslig, svettas och fryser om varannat och känner mig inte pigg. Så nu ska jag återgå till soffläge och försöka pigga på mig lite. :-)

Kommentarer
Postat av: Maria S

Wow va häftigt! Tänk att det inte är långt kvar nu. Åhh va spännande! :-) kramar

2009-11-20 @ 07:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0