Neej, inte transformers

Transformers var verkligen ingen höjdare!! Den första var ändå lite underhållande men denna var för mycket, bara massa maskinkrig, som en sämre version av terminator... Men kvällen var härlig med middag på en thairestaurant på Östermalm, supergod och fräsch mat men stark!!All snuva försvann, nästan :-)Jag åt grillad lax med mangosallad med koriander och rödlök, jättegott!! Och vi drack massa vatten så sista halvtimmen på bion höll jag på att svimma för jag var så kissnödig!! Imorses var jag hos min barnmorska som är världens gulligaaste. Hon peppade verkligen upp mig och vi diskuterade om alla dessa halsinfektioner med feber kan bero på graviditeten, om kroppen av ngn anledning inte riktigt orkar. Sedan ska hon också anmäla mig till ngt som heter Auroragruppen. Dit kan man gå om man är rädd för förlossningen av olika anledningar. Är ju typ världens smärtkänsligaste och pga mina nedsatta trombosyter kommer de inte förren under själva förlossningen kunna avgöra om jag kan få epiduralbedövning. Men här kan man tydligen få hjälp både med rädslan för smärtan och få göra en plan för förlossningen, känns definitivt som något jag bör gå på!! Annars strålar solen och de stackarna som kommer till jobbet och ska träna håller på att smälta bort! Jag slutar kl fyra och då är det inget solande som gäller utan bikiniletande. Kan inte klämma ner mina tuttar i en b-storlek när jag egentligen behöver d. Det går snabbt i svängarna.... :-) Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0