Hårt!!

Det är faktiskt hårt, nära på ett hån att vara sjuk nu! Utanför gassar solen, grannarna grillar och jag? Jag har ont i halsen och hackar och hostar och oroar mig givetvis för att lilla Sharkbait (smeknamnet på bebis) inte ska gilla när mamma hostar och har sig. Var på vårdcentralen idag och det enda de kunde säga var att det är ett virus. Går över av sig själv. Vila.
-Men jobbet då? Vill jag skrika till dem, hur ska jag kunna jobba när jag mår så här? Vad händer med mitt liv?
Virusattack efter virusattack, hela våren har bestått av detta. Tydligen kan det hjälpa att operera bort mandlarna. Men det kan de inte göra förren Sb är född. Jaja, går in i vecka 16 imorrn, bara 5,5 månad kvar!! Kan bara hoppas det blir bättre snart, annars blir jag tokig, och alla mina läkare och min chef och mina kolleger med så det så!!

Jaja, igår hade jag gett mig den på att vi skulle tvätta iaf, hade massa tvätt, lastade ner allt och vad händer? Jo, torktumlaren går sönder (För mycket använd påstod killen på felanmälan men jag vägrar ta åt mig, hade bara en halv maskin i när den gick sönder så det så!) så vi fick hänga fyra maskiner tvätt i lägenheten, vilken underbar syn man möttes av i morses när man kom upp :-)

Nu har jag iaf gjort en kraftansträngning och duschat så min man möts av ngt som liknar sin fru han brukar ha när han kommer hem. Och nu är D ledig hela helgen så det blir myshelg, idag är det ju trots alllt fredagsmys :-)

Så mys på mina vänner, vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad härligt du skriver! As bra att du skaffat blogg!

2009-06-28 @ 20:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0