Gott mod...

Måste man ha i dessa tider. Somnade runt tretiden inatt med ett öra som värkte och dunkade, klarvaken kl sex imorses och sedan var det dags att ge sig av till vårdcentralen. Väl där var det ingen öroninflammation utan en vaxpropp! Vill här bara klargöra att jag alltid rengör mina öron!! Sedan skulle hon suga ut den med en konstig maskin men det gjorde så ont så det gick inte!! Fick ett litet hormonbryt och började storgråta när jag insåg hur löjlig jag var. Tur att min läkare fött tre barn, hon tyckte inte jag var konstig. Sedan fick jag iaf studsa iväg till jobbet och nu slutar jag för dagen snart :-) har gått omkring halvdöv på ena örat hela dagen och snorar men på mitt jobb är de världens snällaste och säger bara snälla saker! Jag gillar mitt jobb!! :-) nu väntar en middag med maken och sedan transformers på bio, inte mitt val men jag får chips och titta på film med mannen i mitt liv så jag klagar inte! :-) Hörs imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0