Ny dag nya möjligheter :-)

Idag är det fredag och jag har inte skrivit i min blogg på vad som känns som jättelänge. Vad har hänt under detta uppehåll? Tisdags gick jag på stan och höll på att bli tokig, det var varmt och hur mycket folk som helst eftersom det var rea på allt, alla affärer hade de fulaste plaggen framme och jag hittade inget. Till slut gick jag in på JC då jag sett en bild på en snygg bikini i en tidning, det fick bli den om den fanns kvar, fullpris till trots. Men när jag kommer in hänger bikinin där, jättesnygg, fanns i min storlek och HALVA PRISET!! Så ibland kan man bli mer än nöjd. Sedan var det bara hem och laga mat och sdan sova, har ju ingen ork längre. Mitt virus som nu blivit en rejäl förkylning tar ut sin rätt. Onsdag hade jag företagsmassage på mitt favoritföretag och det var så trevligt, men man är lite mör när man masserat i 4 timmar. Efter det tog jag och D en sväng till outleten, behövde lite mammakläder och hade hört om en bra affär som hette pop som skulle ligga där. Halvägs dit kom jag på att pop var en förkortning av Polarn och Pyret :-)) Snacka om att hjärnan tagit ledigt!! Iaf när vi kom dit hade den lagt ner så den enda som fyndade var D som köpte 2 t-shirts. Sedan kom vi hem och min man skämde bort mig, lagade mat och diskade och så medans jag låg helt utslagen på soffan. Han är ju underbar!! Igår öppnande jag på jobbet. Öppnar halv sju så måste gå upp kl 05.00. Det är tidigt!! Men det gick ändå rätt bra. Valde dock helt fel kläder igår. Först på jobbet en vit topp som blivit för kort iom magen så halva gravidmagen syntes, inte så snyggt som man kan tro med magtröja när man är gravid :-) Sedan bytte jag till ett vitt linne som var längre men när jag var på stan så visade det sig att vitt linne kan man inte ha hur som helst. Folk glodde!! Mycket obekvämt eftersom jag bara kände mig fel klädd. Man hänger inte riktigt med när man går från en normal b till en uppmärksammad d. Låter som ett lyxproblem men inte bara!! Dock växer magen och det är så roligt!! Vill bara att den ska bli ännu större nu!! Tog en fika på djurgården igår med kompis K och det blev en riktigt trevlig fika med perfekt väder. Sedan hem, slocknade framför tvn och sedan vidare i säng, började ju halv sju i morses med... Idag är det fredag och jag slutar ett!! Denna helg blir det till att vila utom på söndag kväll då jag och D firar ett år som gifta!! Ett år!! Tiden går fort. Jag älskar verkligen att vara gift och vi ska hitta på ngt riktigt mysigt, vad det blir får vädret avgöra. Ha en skön kväll mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0