En vanlig dag hos familjen Stubbergaard

Igår var en jobbig dag. Oliver var snäll men jag var ett hormonmonster. Jag grät och grät och fick till slut ringa mamma som övertygade mig att det var helt normalt att vara knäpp nu! Efter det somnade jag vid ett på natten och vaknade av Oliver halv åtta så i natt har jag sovit bra. Kanske var det lite sömn som behövdes :-)
Idag var vi på BVC och Oliver har gått upp ännu mer i vikt! Han väger nu hela 2860 g och är 47,5 lång. Han växer fint och nu har vi fått tillåtelse att bara amma några måltider och inte ge ngn flaska för att se hur det går... Än så länge verkar det funka.
Vi har nu också provat vårt babygym, eller ja, Oliver har. Han gillade det... Iaf en liten stund :-)
Nu ska jag och David göra lite tacos, min favvorätt, och sedan ska vi bada lillskrutten, för det gillar han. Ska bara få honom att vakna först.......

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken sötis!!

Kram Anna & Michaela

2010-01-01 @ 17:39:14
URL: http://www.nallebjornis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0