Denna dag ett liv

Idag har det gått i ett. Typiskt tre-barns-mammaliv?
Upp och lämna 2 av 3 barn på skolan. Hem och mata och byta på bebis, och sedan promenad till pendeln. Tog pendeln till Odenplan. In till Reload för en acaibowl till mig och lunch för Belle. Sedan ner med Belle i vagnen, gå en liten runda så hon somnade och sedan in på Salong Noc för att fixa fransarna.
Sedan till David på jobbet, fick lite lunch i mig, matade Belle med mellis, tog bilen till Olivers skola för att hämta Oliver, han ville åka med en kompis hem så vi fick åka utan honom. Visare till Ariels skola, hon ville följa med en kompis hem så vi fick åka utan henne. Hem med Belle, baka bröd och mata Belle samtidigt som Oliver och hans kompis kom hem till oss, sedan beställde jag två brudtärneklänningsr med Belle på armen. David kom hem och hämtade Oliver och hans kompis, lämnade Olivers kompis och  hämtade Ariel medans jag nattade Belle. Sedan nattade vi de stora, åt en macka och betalade räkningar. Och det var det 😅 En vanlig dag liksom 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0