Söndag

Söndag och sista hela dagen i Italien.
Vi började med en tur till det lokala snabbköpet där jag plockade på mig ostar, charkuterier, tryffelsmör och annat gött. Fabrizia tycker att jag är lite galen när jag gör sådär men hon letar och söker och finner allt jag behöver ändå. 
Sedan drog vi ner till stan. Började med en Campari soda på en bar.
Gästerna var lite suspekta....
Sedan shoppade vi det sista och åt sedan friterade räkor och scampi, kött och drack mousserande, lyxigt. 


Sedan var det efterättsdags då vi var brevid ett av de bästa bagerierna i Bologna tydligen. 


Sedan hem och vila ett par timmar och tur var ju det för sedan hämtade Christiano upp oss och vi åkte till hans boxningsklubb för att titta på några matcher. 
Jag och Fabri kollade på matcherna, pratade med folk, de känner alla, och drack öl och Christiano såg vi knappt röken av då han först coachade de yngre och sedan dömde matcher. 

Eftersom kl var ca 23.00 när vi kom därifrån var det givetvis dags för middag. Vi åkte genom hela stan för att äta riktigt goda hamburgare och de satt fint ska jag tala om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0