Tattoo

Nu är det gjort. Det jag funderat och gruvat mig för så länge. Jag gjorde det!
Kl tio i torsdags steg jag in på Catapult Tattoo till Fabbe. 



Han hade skissen klar så han klistrade på den på min skuldra, lät den torka och sedan var det bara att sätta igång. Jag var så rädd för smärtan, endast den. Men, efter tre drag med nålarna kände jag att det inte gjorde så ont som jag trott. Och tur var väl det! Jag satt från 11-13 och sedan åt vi lunch hos David på Cajsa Warg och sedan tillbaka igen och klara vid halv fem. Det var verkligen en upplevelse och jag är så stolt över mig själv!  
Den blåa fjärilen symboliserar Oliver, storebror och lite lugnare. Den lilla fjärilen som kämpar sig upp med pigga gula och orangea färger symboliserar såklart Ariel, lillasyster. 
Den kommer blekna men hyllningen till mina barn kommer alltid vara kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0