Länge sen

Jag missar att dokumentera så mycket 😔 tiden finns inte, eller orken. Det händer så mycket, hela tiden! Jag är inte utsliten eller helt slut eller sjuk snarare tvärtom, väldigt pigg för att vara i mars månad, (feb och mars är mina jobbigaste månader på hela året) men det finns hela tiden ngt annat att göra än att blogga. Men nu kör vi. Helgen har varit super. Luuuuugn fredag och lördag förmiddag. Middag och House of Cards. Pannkakor och städ och fix. Lite handling och sedan kom Töni, Jessica och Ludde på middag. 

Lagom till schlagern anslöt Simon och Moa. Vi drack bubbel och kollade mello och spelade spel. 
Grymt trevlig kväll! Och sedan stannade Simon och Moa över natt och vi åt fattiga riddare till söndagsfrukost. 
Sedan åkte vi på loppis, käkade lunch i Kista och hälsade på Erik, Maria, Ebba och lilla Lova. Bebismys och gofika. 

Idag har det varit vab med Ariel och nu laddar jag med kaffe och raw food bollar för att åka in och jobba kväll några timmar då jag måste vara hemma imorrn med. Så kan det vara. 
Ont i pannan kräver plåster i pannan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0