Vår resa

Tisdag morgon. Vi är hemma igen, vardagen börjar och jag, ja jag startar nya året med ännu en halsfluss. Kan inte svälja och väntar nu på en tid på vårdcentralen. Kul!
Men, vi har haft en härlig resa och här kommer lite om den.
Vi startade resan med målet att åka till Delsbo och hälsa på Anna och Kristian och sova över natt där, men då de var sjuka så fortsatte vi istället upp till Umeå där vi tog in på hotell. Lyxigt med hotellrum och frukostbuffé även om det inte direkt var barn-anpassat.





Efter en god frulle och liten promenad i Umeå
Så drog vi vidare till Piteå och fina Hanna och Lubbe med Vilma och Elsa.
Barnen röjde loss direkt, David fick gå på hockeymatch och jag fick tacomiddag och filmmys.

Dagen efter åkte vi ut till stugan där vi umgicks, lekte i snön, bastade och sov som stockar. Äntligen snö!
Nya året firades in i deras hot tub med bubbel och ett stilla snöfall.



Dessa tjejer verkar gå i sina pappors fotspår:
Sista dagen hann vi med både pulkaåkning och bad på Pite havsbad.
Sicken fin resa!
Vi avslutade med att denna gång åka till Delsbo och hänga lite med Anna, Kristian, Lova och Ingrid. 



Busungar!

Men nu ska jag bli frisk och sätta igång att jobba, tänkte jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0