Morgonstund

Imorses vaknade jag och Oliver brevid varandra. Det händer inte så ofta då vi flyttar runt som tokar på nätterna men denna lördagsmorgon var det alltså jag och Oliver som vaknade i soffan. 
Min arm och mitt ben hade somnat men när Oliver såg att jag låg brevid honom log han, smekte min kind och sa:
-Du är söt mamma.
Jag svarade att han också var söt och han sa:
-Jag älskar dig mamma och kurade ihop sig i min famn. 
Mitt hjärta dunkade och ögonen svämmade över av kärlek till min lille son.
Sedan låg vi och berättade sagor och pratade om julen och det var supermysigt. 
Bara sådär vips är min Ollie snart 4 och en stor pojke man kan prata och skoja med. 
Lycka. ❤️
En liten Oliver som snart skulle bli storebror och en höggravid mamma. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gulle! Alltså älska bilden på Oliver när han var sådär liten, jag minns honom precis sådär! Finaste!

2013-11-16 @ 23:40:14
Postat av: mamma/mormor

Kärlek!!!!!!!

2013-11-17 @ 15:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0