Ikeareklam

Natten som var.
Nattar barnen i deras sängar medans David somnar på soffan. 
När Greys är slut lägger jag mig i vår säng.
Klockan tre vaknar Oliver. Då vaknar också David och lägger sig i sovrummet.
Sedan vaknar Oliver två gr till och vi hämtar över honom till vår säng. 
En halvtimme senare vaknar Ariel och vi flyttar över henne till vår säng. Nu ligger vi 4 st i dubbelsängen. Jag och David skavfötters med varsitt barn hos oss. Ariel vägrar somna så jag ger henne välling, flyttar över henne till sin säng och lägger mig själv i Olivers säng.
En halvtimme senare ringer klockan.

Alla sover så sött och vaknar inte alls, jaha ja, nu passar det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0