Helg

Idag är det redan fredag och jag har inte ens skrivit om förra helgen. Illa!
Förra fredagen gjorde jag mig iordning lite efter jobbet och kilade ner på stan en stund. Där mötte jag upp mina systrar och vi åkte till Blå porten och åt middag och sedan var vi på Spök. Jättebra kväll med mycket skratt som avslutades med NKs julskyltning, väldigt  fin i år, by the way.
På lördagen efter lite storhandling, kom fina Maria med familj och vi hängde hela kvällen. Barnen lekte och vi andra åt och fikade mest. Och pratade så klart! Snart får de sitt andra barn och lilla Ebbisen blir storasyster, hur häftigt är inte det? 

Busiga barn som hoppar från soffan

På söndagen skulle vi ju bara äta lunch på Ikea men på ngt vis kom vi hem 3 Tim senare med en hallmöbel och ett nyckelskåp från Mio ( fråga mig inte hur det gick till)  Och det var det, och det var det 😊
Och vem ska betala för allt det här då? Ariel?  😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0