Alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag. Jag lämnade Ollie på dagis och sedan jobbade jag så det nästan rök ur öronen ( eller nåt). Nackdelen med att vabba är ju att det blir så sjukt mycket att göra när man kommer tillbaka.
Efter jobbet åkte jag till Sumpan där jag mötte upp min man. Vi mötte sedan upp Annica och Mange på en liten japansk krog. Där åt vi sukiyaki. Det är rå entrecote, glasnudlar och grönsaker som man tillagar själv i en kokande buljong på bordet. Sedan får man en äggula och goyasås till. Det är så gott!!
Jag fick en fin hjärt-tavla från Annica som hon gjort själv och Moa och Ida tog hand om barnen.
Fin kväll. Idag har jag vabbat med en ganska frisk Ariel och på kvällen åt jag och David en god middag, drack ett glas vin och kollade på Break bad. Helt sjuk men riktigt bra serie.
Imorgon vankas det kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0