Helgen

Det är liksom full fart på helgerna och när kvällen kommer somnar jag innan huvudet hunnit landa på kudden.
Fredagen var lugn, David jobbade på kvällen och jag var hemma och höstmyste. Satt med ballkongdörren lite öppen, under en varm filt, drack te och läste bok.
I lördags tog vi det också lugnt då Ariel fortf hade hög feber.
På eftermiddagen åkte David och Oliver med Mange och Charlie till ett Lekland och röjde loss. När de kom hem tog vi en promenad. Oliver somnade i vagnen, David på golvet när vi kom hem och sedan nattades Ariel. Bara jag var vaken!
Sedan åt vi tacos, kollade på film och somnade tidigt.
I söndags morse fick jag sovmorgon och sedan packade vi ihop oss till Ikea för nu blåser förändringens vindar. Sedan hem, byta om på hela familjen, slå in paket och packa om skötväskan för att sedan åka till Kungsholmen och fira Moas födelsedag. Mysig kväll med Moas hemlagade mat, vin och en massa skratt. Nu är det dags att däcka!!


Kommentarer
Postat av: allalekland.se

Vi tipsar om lekland i närheten. Gå in på: http://allalekland.se

Och hitta ett lekland i närheten av där ni bor eller om ni är iväg och reser.

Vi tar även gärna emot tips om lekland som vi saknar.

2012-09-19 @ 01:45:30
URL: http://allalekland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0