Lycka

Bra lämning, mycket jobb men ändå bra. Och så kommer det. På väg hem. Strömavbrott på pendeltåg och blåa linjen, får åka stor omväg för att komma hem. Inser att jag inte får träffa barnen innan de somnar. Och morgonen efter börjar jag halv sju och åker innan de vaknat. Blir så sjukt ledsen, längtar ju som tusan. Kommer hem och.... Båda barnen är uppe och väntar på mig! Två små nybadade galningar som kramas, pussas och tjattrar ikapp och en ganska trött man som mot bättre vetande låtit dem vara uppe för han vet att jag längtat. ❤ Lyckan är total!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin kväll. Tänk att ni nu är en familj med två förskolebarn. Mysigt!

2012-11-07 @ 08:34:37
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com
Postat av: Anna (Lova & Ingrid)

Åh, vilken bra vändning trots allt. Kram till dig fina Johanna

2012-11-07 @ 11:15:08
Postat av: mamma/mormor

En sån fin och mysig familj ni är. Kramar

2012-11-07 @ 12:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0