Long time.

Dagarna går så fort! I onsdags var Anna och barnen över efter jobbet. Ariel var överlycklig över att träffa Ingrid och överöste henne med pussar, väldigt sött!
Igår var jag väldigt förkyld och ynklig men bestämde mig för att gå på yogan kl 07.00 iaf.
Fina Jennie som är vår yogainstruktör klurade ut att jag var förkyld och gav oss ett jättebra pass. Det avslutades med huvudstående vilket var sjukt jobbigt men sedan var jag mycket piggare! David däremot, har ju inte stått på huvudet :-) och han är hemma och är sjuk idag stackarn. Så vi får se vad det blir för fredagsmys idag...
Nu har jag lämnat mina vildingar på dagis och jobbet väntar när jag skyndar genom snökaoset, för den har äntligen kommit, snön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0