Davids 30-års dag!

Igår fyllde han ju 30 min fine make.
Jag och barnen uppvaktade på morgonen med tårta och presenter. Ett duntäcke och lakan.
Sedan på eftermiddagen kom underbara Moa och tog hand om barnen (båda två själv, snacka om att rocka fett ;-) och jag mötte upp David, Christofer och Hanna och så gick vi till bar nombre och åt en härlig 3-rätters.
Till fördrinken fick David också veta att vi inte alls skulle på bio sedan som han trodde utan på konsert med Jay Z och Kanye West.
Jag har hållit det så hemligt så jag varit nära att spricka och det var så roligt att överraska honom. Han blev jätteglad!
Så jag tror han hade en bra dag, det tror jag :-)
Och nu är vi hemma med en dotter som är magsjuk, snacka om ytterligheter. Men jag är glad att hon inte fick det igår för det finns ingenstans man hellre vill vara än hos sitt barn när det behöver en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0