Vår

Idag har varit en härlig vårig dag!
Jag och Ariel blev bjudna på lunch av Annica och Simon och vi blev kvar hos dem hela eftermiddagen tills det var dags att hämta busfröna på dagis.
Sedan gick vi tillbaka hem till dem för mer lek, gungning och bullar.
När klockan slog fem begav vi oss hem för lite middag och sedan ner till grannen för att intervjuas i en av våra lokaltidningen angående segration. Tydligen så är vårt hus och vår del av Spånga exakt 50/50 och det ska de göra ett mittuppslag på.
Det gick bra ( tror jag, tills man får se det i tryck ;-) och barnen skötte sig fint. Oliver härjade bara lite och Ariel kräktes på min vita kofta precis när fotografen skulle ta kort men det är sånt man får räkna med. ;-)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna, Lovas mamma

Åh, vilken härlig dag ni ser ut ha haft. Till skillnad från vädret idag, blä. Vart är värmen och solen? Skulle vara en perfekt dag att ligga på danderyd med värkar, men nej. Här sitter jag utan en endaste förvärk. Hoppas bara att det inte blir ett majbarn. Vi ses! kram

2012-04-26 @ 07:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0