Lovely lördag

Nu sitter jag här i sängen igen och skriver. David och Oliver sover och Ariel ligger i sin vagga men sover inte riktigt. Jag har bäddat ner mig i tjock tröja under täcket med en kopp te.
Vi har idag varit hemma hos Michelle, Krister och Jolene.
Jättemysigt. Oliver lekte med Jolene och alla hennes grejer och vi badade i deras spa-bad med barnen. Oliver älskade det!
Sedan var det middag och lite vin och redan klockan nio drog sig de trötta två-barns föräldrarna hemåt :-)
jag minns för två år sedan, det var vinter och Oliver var kanske i Ariels ålder när vi var där. Då var vi helt slut och tyckte det var supertufft att åka iväg så med en unge.
Ni idag balanserade vi två och det gick super, vad man lär sig :-)
Bussen vart sen så vi missade tåget men det gjorde inget, jag och David satt och skämtade hela resan så det var quality-time för hela slanten :-)
Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0