Äntligen får jag....

Jag har ÄNTLIGEN blivit utmanad! Av fina Sandra! (http://storstadstockholms.blogspot.com/)

5 saker ni inte visste om mig ska jag redogöra för:

Hmm mmmm......

Jag är en ganska öppen person så de flesta vet allt om mig men här ska vi se:

Jag är livrädd för daggmaskar. Måste jag gå ut när det ligger maskar på asfalten skriker, hoppar och ryser jag, i hela kroppen

Jag kan inte heller böja på öronen el typ sova med örat vikt som många tycks göra, känns sjukt obehagligt. Lika obehagligt som att ha torrt grovt hushållapapper på fingertopparna, uuhhhh!

Jag har ingen taktkänsla, ingen alls.

Jag är en, för att citera Magdalena Graaf, ytpedant. Allt ska se rent ut men hur det ser ut bakom skåpsluckor och i garderober är inte lika noga, kan iofs handla om att jag är två-barns mamma med, när tusan hinner man?

Jag tycker att min födelsedag är den viktigaste dagen på hela året. För mig är det jätteviktigt att bli firad ordentligt, med choklad med vispgrädde på morgonen, kärlek och nära och kära.

Ja, det ni!

Jag utmanar er alla som läser detta och vet ni,sånt här tycker jag är jätteroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0