Crazy

Igår skrev jag inget som ni kanske märkte. Anledning? Jo förstår ni, i söndags var det väninnan Johannas 30-års fest! ( Jo jag vet, tokigt med fest på en söndag, men restaurangfolk är lite tokiga). Söta Moa kom och tog hand om Oliver och jag och David begav oss till Marions diner där vi bowlare och drack champagne med 25 andra personer. Jag vann! Priset som sämsta spelare. Men ngn ska ju vunna det också :-) Sedan var det middag. Ostron, hummer och vitt vin till förätt. Oxfilé, potatisgratäng och rött vin till varmrätt och cupcakes och ost till efterätt . Man kan säga att vi var rätt nöjda efter detta. Igår kan man ju säga att man var lite trött efter allt vin och vara ute sent ( kom hem kl tolv) men Ollie Bollie var pigg så det var bara för David att gå och jobba och mig att gå och sjunga med massa andra barn och föräldrar. Ollie var helnöjd och stod mest och höll mig i en hand och vinkade med den andra. Han är för rolig. Sedan var det plock, delivery från mataffären.se, försök till träning med vilda bebin brevid och matlagning. Nattade Oliver, hann äta halva middagen och sedan vaknade lillen med tandvärk. Busy day. Idag har vi hängt på öf så Ollie fick leks av sig och sedan har jag jobbat. Nu är jag trött och längtar hem till mina killar och lite vuxentid med mannen i mitt liv. Godkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0