Kaffe

Har läst i tidningen Hälsa att kaffe är hälsosamt!

Det:
Ökar koncentrationen
Ökar vakenheten
Underlättar andningen vid asmatiska besvär
Sätter fart på magen
Sätter fart på ämnesomsättningen
Balanserar blodsockret

Hurra, allt det där behöver jag, visste väl att det fanns en anledning till att jag inte går runt utan kaffe.....

Finns en del negativa inslag också men de väljer jag att ignorera just idag när jag hugger in på min lilla kaffe-latte och skärper till mig lite!! Är ju faktiskt på jobbet och ska faktiskt få lite gjort samtidigt som jag njuter av att kunna dricka min kaffe i lugn och ro.......


Kommentarer
Postat av: Liw

Grattis! Förstår att du är stolt i mammahjärtat :-)

Han är några veckor äldre än Mait och det börjar vara på G för henne också så det ska bli kul att se när det funkar för henne :-)



kram

2010-05-18 @ 21:58:54
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0